hősünk mostan be-le-lép

"Mihelyt nem térhetünk vissza, csak azzal kell törődnünk, hogyan juthatunk előre a legjobban."

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Merci!: ez nem korfüggő :) úgy értem, ezt a lazaságot ér megtartani később is, amikor már (a többiek szeri... (2009.09.24. 19:35) ránézek és eltűnik.
  • sanssouci: szia Eszti! köszönöm szépen a visszajelzést, nagyon örülök, hogy szereted olvasni az írásaimat :) ... (2009.03.26. 12:26) blogcsere

Címkék

(szivecske) (22) akedvesté (2) alkusz (2) álom (1) blablázás (2) család (4) csé (2) döntés (6) érzés (34) ezaszerelem (10) félelem (5) halál (2) idézet (11) inspiráció (1) karácsony (4) kit (9) könyv (2) m. (10) maastricht (8) mjúzik (23) mónka (4) pasi (6) suli (7) süttyer (2) szakítás (16) szavazás (1) szex (2) ted (1) zajlik (26) Címkefelhő

Behunyom a szemem, mivel látni akarok.

2009.03.22. 18:47 sanssouci

blogcsere

A régi blogomról ketten is írtak, hogy érdekli őket, merre költöztem tovább és ez olyan jól esik az embernek. Az eddigi blogjaim nem voltak kommentelős jellegűek, és így láttam ugyan a látogatottságot, de hogy ők azért tévedtek oda, mert adókártyát akarnak pótolni vagy valóban olvasnak, ez nem derült ki a számomra.

Egyelőre ez a blog se tuti, mert gondolkoztam a blogspot.hu-n, nagyon tetszik a letisztult sablonuk, egy csomó lehetőség van benne, de hiába, mert a bejegyzésíró rész nem elég otthonos és ihletadó nekem, valószínű maradok szanszüszi.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sanssouci.blog.hu/api/trackback/id/tr841018559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*KryszSzerelme*Eszty (törölt) 2009.03.26. 10:58:40

Szia!
Nem is olyan régen megtanultam, hogy az embereknek nagyon fontos dolog a pozitív visszajelzés. Bár néha inkább nyalizásnak tűnik, de én azóta gyakran élek ezzel a lehetőségemmel, és pár embernek már sikerült szereznem néhány kellemes másodpercet. Lehet, hogy valakinek meg pont kellemetlent, de azt nem kötötte az orromra.
Ezért úgy döntöttem, hogy leírom, amit a blogoddal kapcsolatban mindig is éreztem. Hátha sikerül mosolyt csalni az arcodra, még ha mostanában nem is mennek olyan jól a dolgaid.
Kezdő blogger voltam (még mindig nagyon az vagyok :d), és csak úgy spontán kattingattam blogokra, és némelyiken hosszas percet töltöttem. Így találtam rá a tiédre is. Elkezdtem olvasni. Egy poszt, két poszt, nagyon sok poszt. És azt éreztem, hogy nekem ez a lány nem szimpi..Eltelt egy két nap, olvasgattam tovább, de valami hiányzott. Aztán valahogy megint a macskakaparások között lyukadtam ki. És rá kellett jönnöm, hogy nem antipátia volt az, amit éreztem, hanem irigység. Jobban mondva féltékenység, hogy neked milyen jól megy az írás, milyen jó stílusod van. :) Szerintem másokat is ezzel fogtál meg. Aztán persze, mikor már hosszabb ideje követtem az eseményeket, érdekelni kezdett az is, hogy mi lesz M-mel, és a te kicsi életed. Szóval csak gratulálni szeretnék, és remélem minden rendbe jön, ha nem is vele, de nélküle, amennyire lehet.
Üdv: Eszti

sanssouci 2009.03.26. 12:26:40

szia Eszti!
köszönöm szépen a visszajelzést, nagyon örülök, hogy szereted olvasni az írásaimat :) amúgy ha jó a stílusom, az nem tehetség, egyszerűen csak annyi, hogy kábé 10 éves korom óta írok naplót, egy csomó cipősdobozom van teli füzetekkel :D olyan sokat írtam, hogy belejöttem :)) szóval neked is minél többet írsz, annál jobb lesz, ez tuti és akkor meg lehetek én féltékeny rád :))
süti beállítások módosítása