hősünk mostan be-le-lép

"Mihelyt nem térhetünk vissza, csak azzal kell törődnünk, hogyan juthatunk előre a legjobban."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Merci!: ez nem korfüggő :) úgy értem, ezt a lazaságot ér megtartani később is, amikor már (a többiek szeri... (2009.09.24. 19:35) ránézek és eltűnik.
  • sanssouci: szia Eszti! köszönöm szépen a visszajelzést, nagyon örülök, hogy szereted olvasni az írásaimat :) ... (2009.03.26. 12:26) blogcsere

Címkék

(szivecske) (22) akedvesté (2) alkusz (2) álom (1) blablázás (2) család (4) csé (2) döntés (6) érzés (34) ezaszerelem (10) félelem (5) halál (2) idézet (11) inspiráció (1) karácsony (4) kit (9) könyv (2) m. (10) maastricht (8) mjúzik (23) mónka (4) pasi (6) suli (7) süttyer (2) szakítás (16) szavazás (1) szex (2) ted (1) zajlik (26) Címkefelhő

Behunyom a szemem, mivel látni akarok.

2009.11.09. 14:53 sanssouci

future

Címkék: érzés

 

Amikor kicsi voltam, sose tudtam tovább gondolkodni egy-két évnél. 13 évesen ötletem sem volt, hogyan fogok élni, milyen leszek 16 évesen. 16 évesen nem tudtam elképzelni, hogy valaha tényleg egyetemista leszek. Érettségizéskor nagyon távoli jövőnek tűnt, hogy bármikor is teljesen önálló leszek.

És ahogy telt-múlt az idő, szép lassan olyan közel kerültem az új életszakaszhoz, hogy noha nem voltam még benne, már egész pontos elképzeléseim voltak arról, hogyan is fog kinézni.

Most is ez van.

Teljesen reális, hogy az Erasmus után itthon élek még másfél évet és két év múlva ilyenkor már egyedül élek. (Adok rá 80% esélyt, hogy Kittel örökre együtt maradunk, és akkor Vele költözök össze másfél - 2 év múlva.)

Fura ez: még messze vagyok mondjuk a házasságtól, mondjuk 4 év távolságra, de már el tudom képzelni. Még messze vagyok a fullmunkaidős melótól, mondjuk 2 évre, de már nagyon közeledik. Még 6 évnyi messzeségben vagyok a gyerekneveléstől is, de már ez sem tűnik olyan húdetávolinak.

Najó. Felnőni, hát ez fura.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sanssouci.blog.hu/api/trackback/id/tr21512812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása